strona główna | mapa serwisu | kontakt

Witamy na stronie Centrum Szkoleń i Innowacji

Centrum Szkoleń i Innowacji sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest firmą doradczo-szkoleniową o ogólnopolskim zasięgu. Prowadzimy szeroko pojętą działalność szkoleniową. Współpracujemy z profesjonalnym zespołem trenerów, dzięki czemu możemy zaoferować szeroki zakres usług na najwyższym poziomie. Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie procesu pozyskiwania dotacji unijnych. Specjalizujemy się w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów szkoleniowo-doradczych oraz inwestycyjnych. Naszymi klientami są liderzy kluczowych sektorów gospodarki, dynamicznie rozwijające się mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz instytucje administracji państwowej i samorządowej.

     

Wyszukaj Szkolenie

Komunikacja i feedback

Kategoria umiejętności osobiste
Typ szkolenia szkolenie otwarte
Miejsce Lublin
Termin 2018-06-06
Cena 600 PLN/osoba netto
Szkolenie skierowane jest do:

Podczas wykonywania pracy, mogą zdarzyć się nieprzewidziane błędy lub pomyłki, które bardziej doświadczony pracownik lub manager powinien szybko skorygować. Zdarza się również, że nowi pracownicy mogą czuć się zagubieni w strukturze lub wśród gąszczu komunikacyjnego jaki panuje w wielu firmach. Jak widzimy informacja zwrotna pełni bardzo ważną rolę w rozwoju pracowników. Dzięki tej kompetencji manager jest w stanie pobudzić zaangażowanie członków zespołu, ich motywację, a w następstwie tego tworzyć przyjazną atmosferę pracy.

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą TO ZROBIĆ!!!

Cel szkolenia:
  • Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych.
  • Poznanie technik aktywnego słuchania, modelu czteroaspektowej komunikacji w ujęciu Von Thuna.
  • Uświadomienie sobie barier komunikacyjnych i ich wpływu na budowanie relacji w zespole.
  • Poznanie sposobów radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w procesie komunikacji.
  • Poznanie modelu udzielania informacji zwrotnych.
  • Zdefiniowanie własnych obszarów do rozwoju w zakresie komunikacji.
Program szkolenia:

DZIEŃ I - 8 godzin szkoleniowych

Temat sesji

Zagadnienia

Metody

Czas trwania

Blokady w komunikacji

 

  • Zrozumienie znaczenia efektywnej komunikacji  na pracę zespołu
  • Doświadczenie wpływu zakłóceń na komunikację i rozumienie rozmówcy (m.in. subiektywnego rozumienia słów, założeń i stereotypów, utraty i zniekształcenia informacji)

mini-wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach,

praca z kamerą

2 h

Model komunikacji von Thuna

  • Koncepcja von Thuna – model 4 płaszczyzn – wykorzystanie modelu w celu skutecznego komunikowania, szczególnie w sytuacji nieporozumień
  • Praktyczne zastosowanie modelu von Thuna dla diagnozy komunikacji innych osób –na co zwracać uwagę, by skutecznie współpracować
  • Precyzyjne nadawanie komunikatów –ćwiczenia
  • Właściwy odbiór przekazywanych informacji, sprawdzanie właściwego odbioru

mini-wykład,

ćwiczenia,

symulacje,

test

2 h

Narzędzia komunikacyjne

  • Zachowania niewerbalne ułatwiające i utrudniające rozmowę, budowanie sprzyjającej atmosfery
  • Poznanie i ćwiczenie technik aktywnego słuchania
  • Sztuka zadawania pytań jako klucz do poprawnej komunikacji

demonstracja, ćwiczenia w trójkach,  gra szkoleniowa

2 h

DZIEŃ II- 8 godzin szkoleniowych

Temat sesji

Zagadnienia

Metody

Czas trwania

Udzielanie informacji zwrotnych

  • Jak udzielać informacji zwrotnych w bezpieczny sposób?
  • Korzyści z informacji zwrotnych
  • Bezpieczne metody przekazywania informacji zwrotnych
  • Model wzmacniania pozytywnych zachowań 
  • Praktyka w udzielaniu informacji zwrotnych

ćwiczenie, mini-wykład,

gra szkoleniowa

4 h

Komunikacja w sytuacjach trudnych

  • Rodzaje konfliktów, style rozwiązywania konfliktów
  • Koło konfliktów – teoria rozwiązywania konfliktów, konflikty rozwiązywalne i nierozwiązywalne
  • Brief mediation – skuteczna metoda rozwiazywania konfliktów

ćwiczenie,

gra szkoleniowa, mini-wykład,

praca w grupach

2 h

Praktyka w zakresie komunikacji i feedbacku

  • Radzenie sobie z trudnym rozmówcą – praca na przykładach z życia

scenki,

praca w grupach

2 h

Metodyka szkolenia:

Szkolenie ma charakter warsztatu, co oznacza że 80% aktywności jest po stronie uczestników w formach pracy tj. dyskusji moderowanej , pracy w mini grupach, ćwiczenia i case study.

Prowadzacy:

Dawid Bałutowski – psycholog, trener, coach.  Ukończył m.in. Akademię Treningu interpersonalnego (Pracownia Psychologiczna Elżbieta Sołtys) i The Art And Science of Coaching (Wszechnica UJ, Erickson College International). Od 2004 roku szkoli w sektorze biznesu i oświaty. Przepracował ponad 10 000 godzin szkoleniowych.  Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko rozumianych kompetencji interpersonalnych, rozwoju osobistego i osobistej efektywności, umiejętności menadżerskich, budowania zespołu, treningach interpersonalnych i treningach asertywności.  Prowadzi szkolenia train the trainers (m.in. w ramach Szkoły Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych Pracowni Psychologicznej, kursów Trener Sukcesu dla doświadczonych trenerów, Szkoły Trenerów Biznesu Orinoko Szkolenia i Doradztwo,  prowadzi zajęcia na Wyższej Szkole Europejskiej na kierunku „Coach i Trener – partner w rozwoju, jak również szkoli trenerów wewnętrznych w przedsiębiorstwach). Prelegent ponad 100 konferencji na terenie całej Polski, autor licznych publikacji z zakresu zarządzania i komunikacji. Od 2015 roku współprowadzi autorską szkołę trenerów – Szkołę Trenerów Biznesu i Rozwoju Osobistego BCB.

Prowadzi sesje business coachingu i life coachingu zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorstw.

Organizacja:

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

  • Integracja zespołu- zbudowanie atmosfery otwartości, bliższe poznanie się uczestników
  • Zwiększenie wydajności pracy zespołu, wzrost świadomości znaczenia pracy zespołowej oraz wzrost poziomu odpowiedzialności indywidualnej wśród członków zespołu.
  • Zwiększenie wykorzystania potencjału zespołu, analiza mechanizmów działania zespołu, , analiza silnych i słabych stron zespołu pod kątem współpracy, komunikacji i efektywności działań
  • Zrozumienie roli efektywnej komunikacji i konieczności doskonalenia umiejętności skutecznego przekazywania informacji, przekazywania i odbierania informacji zwrotnej i wspólnego rozwiązywania problemów, zwiększenie efektywności komunikacji

Skuteczne wychodzenia z sytuacji kryzysowych, poznanie skutecznych metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych w zespole, wypracowanie skutecznych zasad współpracy w zespole.

Czas trwania szkolenia dla jednej grupy: 16 godzin edukacyjnych (tj. 2 spotkań po 8 godzin edukacyjnych dziennie, w terminie 13-14.06, w godzinach między 9.00 a 17.00).

Miejsce prowadzenia zajęć: 

Sala szkoleniowa Centrum Szkoleń i Innowacji Sp. z o.o. w Lublinie, Al. Racławickie 8 lok. 18A (II p., winda B), położona w centrum Lublina wyposażona w stoliki, krzesła, tablicę interaktywną, flipchart. Sala klimatyzowana, przystosowana do prowadzenia zajęć, spełnia wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, sanitarne i grzewcze.
 

Czym szybciej tym lepiej :

  • przy płatności realizowanej do 14.05 rabat 100zł na szkolenie.
  • przy płatności realizowanej od 15.05 do 28.05 rabat 50zł na szkolenie.


Nr konta bankowego:

 ING BANK Śląski: 18 1050 1953 1000 0090 6762 4255

Tytuł przelewu "Komunikacja i feedback"

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: szkolenia@csi.info.pl. Przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji. Potwierdzenie i szczegółowe informacje organizacyjne wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem. Faktura VAT wysyłana jest poczta tradycyjną. W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 7 dni przed szkoleniem.

wstecz