Kariera

Lublin
13.09.2019

Specjalista ds. zamówień publicznych

Główne obowiązki

  • monitorowanie rynku zamówień publicznych
  • weryfikacja dokumentacji przetargowej oraz samodzielne przygotowywanie ofert
  • kontrola zgodności oferowanych cen z polityką firmy
  • współpraca z Urzędami i Kontrahentami

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
  • znajomość ustawy o zamówieniach publicznych oraz procedur przetargowych
  • min. średnie wykształcenie
  • samodzielność, orientacja na osiąganie wyznaczonego celu oraz nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • swoboda w korzystaniu z narzędzi dedykowanych procesom związanym z zamówieniami publicznymi

Oferujemy

  • stabilną pracę w firmie z 10-letnim doświadczeniem
  • wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy: stała pensja + atrakcyjna prowizja
  • umowę o pracę lub inną forma zatrudnienia – do ustalenia
  • przyjazną atmosferę i wsparcie przełożonych oraz współpracowników

Aplikuj

Dołącz plik
usuń